[lang_gl]POR CERTO QUE A CULTURA GALEGA TAMÉN É BEN ABORRECIDA[/lang_gl][lang_es]POR CIERTO QUE LA CULTURA GALLEGA ES BIEN ABURRIDA[/lang_es]

[lang_gl] Repaso un exemplar de “F.M.”, un libro con escritos en prensa desde o ano 87 ao 93 e comprendo que a cultura e literatura galega segue a ser tan prosma, sectaria, aborrecida, curil como nos anos oitenta. O único, que xa cansei e agora calo a boca e non escribo cousas como escribía (O certo é que me levo divertido. E que me levan cobrado ben a diversión, no hay libertad sin castigo. Iso tamén o aprendín).
Minto: realmente cambiaron cousas, hoxe hai xeracións a facer música, a debater…Na Rede. É a cultura galega no papel a que segue dominada polas mesmas ideas resesas e falsas. [/lang_gl][lang_es] Repaso un ejemplar de “F.M.”, un libro con escritos en prensa desde el año 87 al 93 y comprendo que la cultura y literatura gallega sigue siendo tan pesada, sectaria, cursi, aburrida, curil como en los años ochenta. Lo único, que ya me cansé y ahora me callo y no escribo como escribía entonces. (Lo cierto es que me divertí. Y que me llevan cobrado bien la diversión, no hay libertad sin castigo. Eso también lo aprendí)
Miento: realmente cambiaron cosas, hoy hay generaciones haciendo música, debatiendo…, en la Red. Es la cultura en papel la que sigue dominada por las mismas ideas revenidas y falsas.
[/lang_es]