[lang_gl]”TRECE CAMPANADAS”: a inventar lendas [lang_gl][lang_es] “TRECE CAMPANADAS”, INVENTANDO LEYENDAS[/lang_es]

[lang_gl] Desde hai un tempo vexo que a miña novela “Trece Badaladas” é presentada así:

“Inspirada en una antigua leyenda de Santiago de Compostela, Trece campanadas es una novela de intriga que prende al lector y en la que Suso de Toro mezcla …”.

O certo é que non me inspirei en lenda local ningunha: inventeina. Mesmo suxeriumo un libro do Xabier P.Docampo para rapaces, “O misterio das badaladas”, partindo desa idea imaxinei ” a hora do demo” e todo o que aparece no libro. Encontro moi lindo que desde aquela a miña cidade incorpore iso como lenda propia, non hai honra maior.

[/lang_gl]

[lang_es] Desde hace tiempo veo que mi novela “Trece campanadas” es presentada así:

“Inspirada en una antigua leyenda de Santiago de Compostela, Trece campanadas es una novela de intriga que prende al lector y en la que Suso de Toro mezcla …” Lo cierto es que no me inspiré en leyenda local alguna: la inventé. Incluso me lo sugirió un libro para niños del escritor Xabier P. Docampo, “O misterio das badaladas”, partiendo de esa idea imaginé “la hora del demonio” y todos los elementos que aparecen en el libro. Pero encuentro muy bonito que desde entonces mi ciudad incorpore eso como leyenda propia, no hay mayor honra. [/lang_es]