[lang_gl] INTERNET E AS PARANOIAS[/lang_gl][lang_es]INTERNET Y LAS PARANOIAS[/lang_es]

[lang_gl] Alguén algún día terá que estudar de modo como actúa Internet sobre a imaxe persoal, tanto como se constrúe públicamente esa imaxe como de que maneira actúa sobre a conciencia íntima que un ten de si propio. Non sei se me explico. (Eu abrín esta sorte de blog logo de experientalo).

Aquí queda un fragmento de entrevista ao piloto Fernando Alonso que revela como tamén el sofre esa presión. E tamén revela que a maldade é máis activa que cousa ningunha e que é o que mellor circula na Rede. Ou sequera na rede española.

http://www.elmundo.es/elmundodeporte/2010/02/22/motor/1266829538.html[/lang_gl][lang_es] Alguien algún día tendrá que estudiar a fondo como actúa Internet sobre la imagen personal, tanto como se construye públicamente esa imagen como de qué modo actúa sobre la conciencia íntima que tiene uno de si mismo. No sé si me explico. (Yo abrí esta suerte de blog después de experimentarlo).

Aquí queda un fragmento de entrevista al piloto Fernando Alonso que revela como también el sufre esa presión. También revela que la maldad es más activa que ninguna otra cosa y que circula admirablemente en la Red. Al menos en España.

http://www.elmundo.es/elmundodeporte/2010/02/22/motor/1266829538.html

[/lang_es]