[lang_gl]A CORROSIÓN DA LEGALIDADE[/lang_gl][lang_es] LA CORROSIÓN DE LA LEGALIDAD[/lang_es]

pirata_bandeira200

[lang_gl] O secuestro do pesqueiro “Alakrana” desencadenou unha crise política profunda na que se viu implicada a ciudadanía española, os partidos, os medios de comunicación e todas as institucións do estado, desde o Goberno e dúas comunidades autónomas até a xudicatura e o exército. En todo iso hai un papel inenarrábel do partido da dereita española.

Desde un comezo a situación é irregular ou alegal, un pesqueiro de bandeira de conveniencia con armador vasco e tripulación principalmente española pesca onde non debe, a tripulación é secuestrada por piratas…Todo é fóra da lei. Despois os piratas con escopetas e un teléfono celular alí e con empresas en Londres conseguen deixarnos espidos, o estado tivo que actuar alegalmente ou ilegalmente ou na zona de sombra inconfesábeis.

Recordounos a todos que a legalidade é unha ficción social. [/lang_gl][lang_es] El secuestro del pesquero “Alakrana” desencadenó una crisis política profunda en la que se vieron implicados la ciudadanía española, los partidos, los medios de comunicación y todas las instituciones del estado, desde el Gobierno  y  dos gobiernos autónomos a la judicatura y el ejército. En todo ello el papel de la derecha española es inenarrable.

Desde el comienzo el asunto era irregular o alegal, un pesquero de bandera de conveniencia con armador vasco y tripulación mayoritariamente española, vascos y gallegos, pesca donde no debe, luego la tripulación es secuestrada por piratas…Todo es fuera de la ley. Posteriormente, los piratas con escopetas y un teléfono móvil a bordo y con empresas en Londres consiguen dejarnos desnudos, el estado tuvo que actuar alegalmente, ilegalmente o en esa zona de sombra inconfesable.

Nos recordó a todos que la legalidad es una ficción social. [/lang_es]