[lang_gl]AS BIBLIOTECAS E O LIBRO DIXITAL[/lang_gl][lang_es] LAS BIBLIOTECAS Y EL LIBRO DIGITAL[/lang_es]

[lang_gl] Do que se falou, falamos, na mesa redonda do “Hay Festival” de Segovia sobre o libro dixital que organizou “CEDRO”, quédame unha pregunta dunha bibliotecaria desde o público: “Que vai ser das bibliotecas”.    As bibliotecas hoxe teñen varias funcións, mais hai unha que é fulcral, son templos dos libros.

Son un “lugar”, xusto o contrario que o mundo virtual da Rede, e ese lugar pode desaparecer. Xunto co seu garda, o bibliotecario, a bibliotecaria. [/lang_gl][lang_es] De lo que se habló, hablamos Javier Jiménez Rubio, Ignasio Latasa y yo, en la mesa redonda del “Hay Festival” de Segovia sobre el libro digital que organizó CEDRO, lo que me queda es una pregunta de una bibliotecaria desde el público: “¿Qué va a ser de las bibliotecas?”.

Las bibliotecas hoy tienen varias funciones, pero hay una fulcral: son un templo de los libros. Son un “lucus”, un lugar, justo lo contrario del mundo virtual de la Red, y ese lugar puede desaparecer. Junto con su guardián, el bibliotecario, la bibliotecaria.[/lang_es]