SEGOVIA: “HAY FESTIVAL”

[lang_gl] O “Hay festival” este de Segovia: hei marchar de aquí sen saber ben que cousa é o tal “festival” (Pronúnciese ao xeito inglés). E que linda é Segovia.

Onte nunha cata de viños de Castela e León, o sumiller/enólogo, etc conseguiu o que me parecía imposíbel, que aborrecese beber os viños que servían. Tomounos como reféns aos asistentes e explicounos a historia, xeografía, arte e química de cada viño. Iso si, o mellor viño o da terra do meu pai: “denominación Arribes del Duero”.[/lang_gl][lang_es] El “Hay festival” este de Segovia: me marcharé de aquí sin saber bien en que consiste el tal “festival” (Pronúnciese al modo inglés). Y que linda es Segovia.

Ayer en una cata de vinos de Castilla y León, el sumiller/enólogo, etc consiguió lo que me parecía imposible, que aborreciese beber los vinos que servían. Nos tomó como rehenes a los asistentes y nos explicó la historia, geografía, arte y química de cada vino. Eso sí, el mejor vino el de la tierra de mi padre: “denominación Arribes del Duero”.[/lang_es]