[lang_gl]BOADELLA BATE NO MEU DOPPELGÄNGER[/lang_gl][lang_es] BOADELLA LE ARREA A MI DOPPELGÄNGER[/lang_es]

[lang_gl] Els Joglars, contratados polo goberno da Comunidad de Madrid, presidida por dona Esperanza Aguirre, polo que leo, seica  nun espectáculo da comunidade baten nese dobre meu, tan díscolo, fantasmal e incríbel. Debe de ser un bruxo con moitos poderes, teño medo de coñecelo. 

   A vida é case sempre un malentendido, e cheo de disparates.Como convencer ao Boadella e a tanta xente de que ese bruxo maléfico non existe? Non se pode, desexan crer nel, todos queremos u un chisco de fantasía.[/lang_gl][lang_es]”Els Joglars”, contratados por el gobierno de la Comunidad de Madrid, presidida por doña Esperanza Aguirre, por lo que leo, le arrean en un espectáculo de la comunidad a ese doble mío, tan díscolo y fantasmal. Debe de ser un brujo con muchos poderes, me da miedo conocerlo. 

    La vida es casi siempre un malentendido, y lleno de disparates. ¿Cómo convencer al señor Boadella y a tanta gente de que ese brujo maléfico no existe? No se puede, desean creer en él, todos queremos un bocado de fantasía. [/lang_es]