STIEG LARSSON

[lang_gl] Un escritor sempre se pregunta pola literatura, unha parte da literatura está en quen le, en conxunto, no público. E cando hai un éxito de público preguntámonos, e logo como será iso? 

   Empecei a ler un libro da triloxía “Millenium”, curiosidade. Entrei nel, logo tropecei un pouco, logo seguín…, xa veremos máis adiante. O libro pode entreter, ofrece ese disfrute literario que é recrear todo un plano de historias, escribir unha novela tradicional é como imaxinar toda  unha vila de xente, mais vexo que o éxito non se explica polo texto. A chave do éxito está no público sueco, é unha novela moi nacional, moi referida á sociedade do autor, un público que viu reflectido alí un rostro do seu país e a converteu en best-seller. O demais é o fenómeno da imitación. Non hai máis. (Con todo, se o libro entretén, a disfrutalo).[/lang_gl][lang_es] Un escritor siempre se pregunta por la liteatura, una parte de la literatura es quien lee, el público. Y cuando hay un éxito de público nos preguntamos, ¿de qué irá eso?

    Empecé a leer un libro de la trilogía “Millenium”, curiosidad. Entré en el, tropecé un poco, luego seguí…, luego ya veremos. El libro puede entretener, ofrece ese disfrute que es la novela tradicional, el novelista crea el censo de un pueblo imaginario, pero veo que el texto no explica ese éxito.La clave del éxito está en el público sueco, es una novela muy nacional y el público vio allí retratado uno de los rostros de su pais. Y la convirtió en best-seller. Lo demás es el fenómeno de la imitación. No hay más. Con todo, si entretiene, a disfrutar. [/lang_es]